viernes, 9 de noviembre de 2012

La mio mozuca (Melendi)

Quiero volver pa respirar
y pa dicite que tas siempre xunto a min
el mio caminar nun acaba equí
porque sé yo que na mio tierra voi morrer
y canta-y a la mio xente coles gaites retumbando
y les estrelles
cayendo nes teyes
como roba'l corazón esta mozuca que se baña nel Nalón
llámase Asturies.

Quiero sintir el to despertar
echote de menos tanto que podría llorar
pue qu'asina llegue a espresar
tolo que siento pola mio xente y'l mio llugar
y baillar un xiringüelu cola lluna
y nel túnel del Negrón
izar la bandera
y na cruz los anxelinos
beben sidra y brinden por una rexón
llámase Asturies.

Y canta-y a la mio xente coles gaites retumbando
y les estrelles
cayendo nes teyes
como roba'l corazón esta mozuca que se baña nel Nalón
llámase Asturies.

Pue que'l tiempu enllamuergue los tos caminos
pue que'l sol enxamás se dexe ver
pero al salir del vientre de mio má
fuisti tú la qu' a mi me vio crecer
pue que'l tiempu enllamuergue los tos caminos
pue que'l sol enxamás se dexe ver
pero al salir del vientre de mio má
fuisti tu la qu'a mi me vio crecer.

Vuelvo a poner equí el videu de la cancion de "La mio mozuca" de Melendi cola lletra n'Asturianu por si dalgún la quier cantar a la vez que'l cantante.


No hay comentarios:

Publicar un comentario